Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

28 października 2011

Bloog Otwarty! :)

Postanowiłam zrobić blog otwarty, skoro już ten blog tam umarł mam zamiar dodać parę Administratorów odpicować bloga, no i oczywiście potrzebuje Grafika Blogowego. Cięszko mi samej, a razem będzie raźniej, i sądzę, że wy też się ucieszycie! A stanowiska mam takie :
  • Grafik Blogowy- Robi Nagłówki, na prośby innych Administratorów i mnie, tworzy nagłówki zgodnie z porą roku i świętem! :)
  • Dziennikarz- Opisuje wszystko co się dzieje na Forum, i jakie wojny są prowadzone. Opisuje wszystko co się dzieje na MSP (Jeśli, się nic nie dzieje, dziennikarz nie musi pisać)
  • Konkursiasz- Organizuje ciekawe pomysły na konkursy (z nagrodami będzie się zwracał do mnie a ja mu powiem, jakie będą nagrody, oczywiście ja te nagrody wyśle)
  • Zabawny Gościu- Zabawna osoba, która pisałaby posty w sposób zabawny, aby naszym czytelnikom zrobiło się wesoło!
  • Styl Supermistsz- Pokazuje najnowsze i najmodniej ubrania na MSP, pokazuję również nowe Konkursy, i ukazuje animacje,ubrania,tła i rzeczy!
  • Pomocnik- Pomaga osób z małymi lvlami, odpowiada na pytanie naszych czytelników, dotyczące ich problemów i oczywiście problemów z MSP
  • Informator- informujeo ważnych zmianach, i o większości!
Proszę zgłosić się do mnie na mail z prośbą kim chcesz być, oczywiście jeśli ktoś jest np.Konkursiarzem to może również pisać o własnych zdarzeniach na MSP! Wystarczy mi aby pisał tylko posty :)

Dziękuje!
Opublikuję w następnym poście, kto jest
w jakim dziale.
Pozdrawiam
Drozdosia :D !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz