Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

1 października 2011

Mam "urodniy" daj prezent.

Wiele, osób na MovieStarPlanet ma często, "urodziny" na rok mają po 5 urodzin. Przykładowy "Codi ;*" w jego opisach pojawiają się słowa "mam urodziny i nie dostałem prezentu", my dajemy prezenty a się nie orientujemy że, ma 2 raz urodziny w miesiącu. Gdy napisałam do jego :
"Czemu mamy dawać tobie prezenty jak, sam pewnie nie dajesz"
A on na to :















Jak napisałam do niego :
"Ja też miałam urodziny w Maju, i co nic mi nie dałeś"
No tak.. przed tą moją wypowiedzią on powiedział że, dla wszystkich swoich znajomych dawał prezenty na ich urodziny ;)

Będę to powtarzała wieczność :
"Nie wierzcie ludziom którzy, mają
urodziny co miesiąc"
Nie wierzcie też w :
"Ludziom którzy mają imieniny a
ich nie mają"

Troooooche Hore jak tak ludzie robią xD

1 komentarz:

  1. Wiesz co ?!
    Przez Ciebie musiałem z Kają zerwać. !
    Ale zapewne masz to gdzieś !
    Ile osób tak robi bo co napisałem (sraj)
    Wiesz wielkie mi to słowo..
    Ja się bardzo dobrze z Kają dogadywałem a teraz nic. !

    OdpowiedzUsuń