Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

27 września 2011

"Hackowanie"

Parę, miesięcy temu był afera że, "ukradłam" postać AnanaseQ. Wiele osób nie wyzywało gdy, od pani Ula kryła że, to nie ja to niektórzy się nie uspokoili z tą sprawą. Tak przyznam się, nie przepadam za postacią AnanaseQ.

Ale maile wracają z prośbami, inaczej mówiąc :







Jeśli, umiecie to rozczytać to, widać w tym że, mam go nauczyć hackować. Hackowanie mi jest zupełnie nie znane, mam dopiero 12lat więc, nie jestem tak inteligętna aby, nauczyć się hackować!

(Zamazałam login kolegi bo, mogłoby być, mu przykro gdy, to przeczyta.)

Wracając do tematów hackerów, do których wiele osób będzie mogło się zaliczyć!
Kradnąc kąta które, zawierały VIP ukradliście także, ich pieniądze!

MSP nie roi się tylko od hackerów. Ale i od osób udawających Administratorów i innych pracowników MSP, spotkamy się też z zboczeńcami na MSP (ale tym się moderatorka powinna, zająć :)

Jest tylko 5 pracowników MovieStarPlanet! :
-admin
-moderator
-manager
-support
-supporter

Żadne, pracownica i modertorka_MSP lub admin_vip_msp

A teraz, oto pewna dziewczyna która, moim zdaniem jest trochę zbyt .. jak to ująć? Zobaczcie sami :)















Aż, rozbawiło mnie to.. a szczególnie słowo "przyznać się" uważaj bo, oliiwwka (czeko.) może się wściec.
Podawajcie swoje opinie w komentarzach!

Dziękuje.

55 komentarzy:

  1. Witaj !
    Znam się z hakerem, chodzę z nia do klasy. Wiem to troche dziwne ale jest moja BFF!
    wiem jak hakuje innym konta na MSP, jednak to tajemnica. Wiem tylko tyle ze takie typu posty podpuszczaja hakera do działania, ciesz sie ze moja BFF tego nie widzała, ona zhakowała juz dobre pare tysiecy uzytkowników tej gry. to całe MSP jest narazaone na usuniecie przez hakera, sama jednak omało co nie pokłuciłam się z BFF o to czemu hakuje innych, jest to przykre, z tego powodu czesto się z nią kłóce a czasami nawet mi prubowała zhakowac konto. Wiem moze sie to wydawac głupie co pisze ale to prawde. skonczyo sie na tym ze usunełam swoje konto na MSP, z tego powody by nie zagrarzowało ono innym hakerom, bym czuła się bezpieczna... a moja BFF miała do mnie o to żal, że z jej powodu odmawiam sobie przyjemności.. Dlatego już się z nią nie odzywam, w sumie to moja była BFF . Ta historia nauczyła mnie że hakerów nigdy mało. A to całe MSP juz im podupada wiem to głupio brzei.............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, wiem, że trochę się spóźniłam, ale może odpiszesz. Mogłabym prosić o jakiś kontakt z twoją koleżanką?

      Usuń
    2. też chcę i bardzo prosze zeby mi pomogła odzyskać konto

      Usuń
    3. jak ona hackuje?

      Usuń
    4. :( proszę pomóżcie mi odzyskać konto błagam 26 lvl mam

      Usuń
    5. Proszę mogę jakisj kontakt z twoją bff ukradli mi konto z 47lvl i vip normalnym miałam tam dużo uni i nie chcę ich stracić

      Usuń
    6. nikolakola123
      hayeyakstraasdedfvvjj

      Usuń
    7. Też chciałabymodzyskać konto na którym miaam rok star vip

      Usuń
    8. pomóż mi hackowac Carlay <3 pliz

      Usuń
    9. Pomocy wes t ą koleżankę daj i żeby mi pomogła odzyskac konto do mojego konta tym czasowo NIK napisze BrzoskwiniaZeni1 plis odzyskaj moje konto ma 16lvl i ma NIK Naj Star Girl odzyskaj mi je plis

      Usuń
    10. Pomocy wes t ą koleżankę daj i żeby mi pomogła odzyskac konto do mojego konta tym czasowo NIK napisze BrzoskwiniaZeni1 plis odzyskaj moje konto ma 16lvl i ma NIK Naj Star Girl odzyskaj mi je plis

      Usuń
    11. plis ktoś mi pomoże odzyskać konto nick wan1324 lvl 13 jak ktoś na nie wejdzie niech do mnie napisz prosze nie zabierajcie mi nic z tego konta plis

      Usuń
    12. Ostatnio zostałam ofiarą chakerstwa zostały mi skradzione 4 konta z 20 lvl i 2 konta z 40 lvl i jestem załamana bo jak wpisuje mój Nicki to tych kont już nie ma :(

      Usuń
  2. plis napiszcie do mnie na msp jestem szenear i napiszcie do mnie jak sie hakuje chce sie zemścić na jednej dziewczynie ktura mnie okradła

    OdpowiedzUsuń
  3. ej wy nie dajcie sie nabrać to zwykła ściema mam lepszy sposób
    1.idziesz do pokoju hack diamond i star coins
    2.poszesz tam: hey star vip and a diamond and a star coins
    3.zmieniasz email na czescmspvip@wp.pl
    4.potwierdzasz email
    5.piszesz do hack diamond i star coins
    6.czekasz 7 min
    7.masz vipa i star coins i diamond

    ten sposób działa od 12 lvl
    ten sposób kolega mi powiedział i myślałam że to gupota więc zrobiłam to
    na 2 koncie z 12 lvl i działa ! od teraz nigdy nie kupuje vipa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak kradłem konta

      Usuń
    2. pierdol się! myślisz że ktoś sie na to nabierze? możesz wtedy komuś ukraść konto bo to twój email! i wtedy zmieniasz hasło i to tyle!!!!!!

      Usuń
  4. Plis niech ktoś mi powie jak shakować konto na moviestarplanet.

    OdpowiedzUsuń
  5. I wpisujcie na msp jak to shakować .To są moje wpisy ciągle będę je dawać i to codziennie.
    Pozdrawia gorąco śliczna i mądra Anonimka . A i nie radze zapraszać na msp blueone2 bo wam shakuje konto i ukradnie wszystko oraz wyda wam diamenty i SC czyli pieniądze bo jest ścieszustką to znaczy ściemniarą i oszustką. No to pa moi przyjaciele z internetu.Papa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że się strasznie spóźniłam, ale nie chce mi wejść stronka



      Usuń
  6. Próbowałam wszystkiego i nic nie działało.I to z tych porad.
    .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzisz na stronę : ChomrelsMovieStarPlanet.pl i tam ci wyskoczy 1 link i go wciśnij potem na górze napisz nick gracza którego chcesz shackować i tam ci wyskakuje jakie konta on jeszcze ma i hasło do wszystkich kąt które ta osoba ma :) myślę że się uda :) A jak nie to nwm bo ja tak robie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jak wpisałam ten link to wyskoczyło mi, że ,,ta witryna jest nieosiągalna'' :(

      Usuń
    2. Stronka nie działa �� .

      Usuń
    3. dokładnie :/



      pozdrawiam Oliwka <3

      Usuń
  8. kocham placki XD

    OdpowiedzUsuń
  9. da ktos program do hakowania?

    OdpowiedzUsuń
  10. Please chcę sie zemścić na pewnej dziewczynie ! Prosze jeżeli znacie programy do hackowania haseł!
    Ocz. do Msp

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ktoś zna jakiś program do hackowania kont na Msp, to proszę podajcie :( Dziewczyna mi ukradła konto z Star Vipem Na Rok i 23 lvl..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że straciłaś jejejeejj

      Usuń
  12. To co tutaj się wypisuje, to jest śmieszne. Wy nawet dzieci nie macie kur/a pojęcia, co to hackowanie. Hackowanie wcale nie polega na tym, że piszecie do kogoś "DAJ HASŁO DO KONTA A ZROBIE CI TAM VIPA". Hackowanie to wyższa szkoła jazdy. Nie mówię, że potrafię, ale znam php i algorytmy typu brute force są mi znane. Kto mnie chce powyzywać - zapraszam na maila: kolucki62@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. tak no hackowanie

    OdpowiedzUsuń
  14. JA ZNAM PROGRAM Do hackowania ale tylko na tablecie z systemem android programy to lucky patcher i Gguirdian jak ktos nieumnie pobrac lub hackowac na nich niech napisze sobie na YT

    OdpowiedzUsuń
  15. JA ZNAM PROGRAM Do hackowania ale tylko na tablecie z systemem android programy to lucky patcher i Gguirdian jak ktos nieumnie pobrac lub hackowac na nich niech napisze sobie na YT

    OdpowiedzUsuń
  16. hackowanie to nie jaest prosta sprawa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja umiem ;-; to jest bardzo łatwe -,- P.S to ja jestem Hell Of Kitty...

    OdpowiedzUsuń
  18. jak można cie znaleść może przez artbook?

    OdpowiedzUsuń
  19. Da się atakować mnie 13?

    OdpowiedzUsuń
  20. jak hackować? w prosty sposób?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi nigdy żaden poradnik nie pomógł a chciałabym pewnej osobie zhackować konto

    OdpowiedzUsuń
  22. 52 year old Assistant Manager Xerxes McFall, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like "Resident, The" and Slacklining. Took a trip to Quseir Amra and drives a Ferrari 212 Export Berlinetta. przejdz do tej strony

    OdpowiedzUsuń