Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

2 listopada 2011

Hejj Blogerowicze < 3

Jestem Wojtuss, mam 12 lat, mieszkam w Koninie, hmm.. lubie jezdzic na rolkach choc, teraz nie moge.. Nie! nieisteresuje sie nauka.. Chyba tylko ja. I jestem grafikiem na tym blogu.

Jezeli chcecie:
-przezroczysty naglowek
-avatar na bloga lub gg
-zdjecie z przyjacielem 

Prosze zglaszac na maila na MSP! to jest bezplatne gdyz to dla mnie zabawa!.
Co tam bede sie rozpisywal, przejde do sedna sprawa. Jak juz wiecie kazdy praktycznie ma swojego bloga
ja mam 2 blogi swoje wlasne a ten prowadze jako grafik.
Czemu jestem jedynym chlopakiem na blogu? 
-Tego akurat nie wiem, ale chyba jestem jedynym chlopakiem ktory zna sie na grafice.
Jak myslisz masz z chlopakow jeden z lepszych blogow?
-Wiesz.. nie wiem ale ladnego bloga ma Cezar6 i Kamil;) jak dobrze pamietam. Ale mysle ze tak hah xd.
Ile wydaje na codzien starcoins? 
-Hm.. dobre pytanie ale tak na ogol to od 0 - 3.000 . Bo akurat uzbieralem sobie troche kasy i szaleje. ;)
Teraz bede nowy konek! Wiec oszczedzam jupi!!
Jaki masz styl?
-Ostatnio mnie cos zdziwilo $$miki napisal ze ja nie jestem Wojtex, bo sie inaczej ubieram i nie pisze narka.
A wiec to jestem ja!!  gr... Styl, mam jaki mam probuje dostrajac kolory, a i ymm.. nienawidze jak ktos kupuje moj look!!
Ile masz przyjaciol, czy ci mula, czy ci pomagaja?
-Hm.. bardzo latwe pytanie, mam 650 znaj. Najwiecej mula: Szymeek, Talunikaa, Lubella xD, Szaman<3.
Oni mnie bardzo wkurzaja, czy mi znaj pomagają? Hmmm nie. nie nie. moze mam 50 wejsc w ostatnich filmach ale teraz sie opuscili 20 wejsc do ostatniego filmu zenada.

Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz