Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

2 listopada 2011

Zostaję na ratunek. [tłum.]

Więc, będę się tłumaczyć. Mam plan, mam brygadę i uda się nam pokonać hackerów i zaśmieczaczy forum! A to wszystko może zdziałać razem. Jak zauważyliście prawie nie odeszłam, ale pomyślałam, że mogę uratować MSP, wraz z brygadą [nie zapomnijmy a współtowarzyszach mojego planu :)]. Natomiast, gdy skończę moją misję, odejdę z MSP, lecz powrócę jak znów będą problemy... ja mam wszystko na oku. Może to dziwnie brzmi, ale to prawda. Nie wiem czy mogę opublikować plan, boje sie, że nagle hackerzy i inni poczekają, aż pujde, lub mnie zhackują ;x.
Starrr_03 obmyśliła takie cuś ; "Każdy kto jest przeciwko Hackerom pisze w CTR "STRAJK" ja jestem za, ale nie mam miejsca w ctr tymczasowo :)
Ale proszę was! Zapamiętajcie te słowa ;
Gdy, skończę misje, odejdę z MSP! Będę miała pewność, że jest bezpieczne. Ale powrócę, w potrzebie!
Ja na wszystko patrzę -,-
W końcu zrozumiałam poco gramy w tą grę, aby ją uratować. Wiem, że mało osób mnie poprze, ale taka jestem i nic nie poradzę :)

Pozdrawiam..
Drozdosia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz