Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

27 grudnia 2011

Kasa poszła.....a Vip'a nie ma ;/

Czasam cos takiego zdaza sie na msp...i nie zycze tego nikomu!Po pierwsze go taka sytuacja sie zdazy ze wyslecie sms-a a Vip'a nie dostaniecie to pod żadnym pozorem nie wysyłaj 2!!Po drugie popros o pomoc moderatora i nasz do niego e-maila support@moviestarplanet.pl
Po trzecie nie usuwaj dowodu płatnosci!Ja tez tak miałam ze 7 zł mi zabrało a vip nie dostałam i napisałąm do moda i kazali mi wysłac dowod zakupu vip i nie miałam i nie dostałam vip ;(
Nie wiedziałam jeszcze o tym :"<

Charlie < 3

8 komentarzy:

  1. Tak czasem bywa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutnia historia ;( Tak bywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak mam ale ja kupiłam na ROK!!!! Rozumiecie to...ja się popłakałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo modzi są popierdoleni ! Nikomu nie wierzą chuje jebane kurwa ! Też tak miałam -,- Nie uwierzyli debile a kupiłam za 50 zł jak można być takim chujem -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prośbę czy zrobisz post o osobach które są"rakami" na msp? Jestem nowa na blogu ale wpisy są bardzo ciekawe i poprostu mnie to strasznie wciągnęło ;)
    Ps: Też tak miałam ale wysłałam dowód i czekałam na vipa 4 dni....

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukasz HACKA do MOVIESTARPLANET ?

    tutaj jest:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    Ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń