Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

23 grudnia 2011

Wznowienie listy ; *

Ok, bez wstępu ; dd

Złota lista

M@dzi@...xD - Moja nay ; 33
quster - No, mój chłopak ;d
Dagula - Jesteś super ;)
10sek ; ) - Zabawny gość :D
Alan Gonzalez - Gonziu ;D !
Bogiwe -szkoda, że już nie grasz ;<
Audix - On też nie gra ;/
Wojtex - Prowadzi bloga xd
Charlie < 3 - stara sie pomagać w blogu .. ;d
Zielona123 - Jako jedyna robi posty xp
Marta303012 - kochanaa ; 33
Insygnia - ; )
Blondi130 - hahahaah ;D
Ciasteczko09 - No cuż, kocham ciacha xd
$P@UL@$ - Przyjaźń. :)
Boomxd - ale z ciebie bomba ;dd
starrr_03 - Wszyscy ciebie lubią ;** !
Budyn1492 - budyn < 3333
Luzowa* - Szalona ;D
Bogusia_xD - znam z reala ; )
czyczunia - Tylko ona mnie wspiera ;*
zarabiajka - chyba raz z tobą gadałam na tinychacie :D
laleczkaax - lalko x dd
GAGO - x)
justa :) - Jest spoko xd
kasia09 - też mnue wspiera xd
kingaax3 - hihihhii :D
LadyKaludus - jest z mojego miasta ;3
Top_Diana - masz fajnego psa xd
kseniula - xd
LubeLLa xD - wygląda jak Kuba Wojewódzki x DDD
L.aurora - <3
Zelcia150 - żeluś ;d
ZiomkaxD - no ;dd
wyszek - wysiu ;*
wiika ;3 - jest szpoko xD
wiktomanka - oj ty oj ;d
inna ;33 - pomagała wszystkim lvl.-om jak miała 3lv.
Sentezis - grasz? ;D
blady - :)
rogalik2002 - rogal < 3333333333
kamil ;) - podobno jesteś fajny : ))

CZARNA LISTA :@

simgol8 - co za wzbogacone słownictwo ...-.-
KIKI26not - co za dziecko xd

No już, dziękuje  ; )
Jak o kimś zapomniałam to piszz... ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz