Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

14 grudnia 2011

Święta tuż tuż.... na MSP są zmiany :D

Witam no witam ;D Zaraz ŚWIĘTA, no to robimy pierniczki ;>
Na MSP jest wiele zmian, ale już nie mam co pisać bo wy chyba widzieliście to,
lecz taki małe podsumowanie : "Na mszp-e są święta" xdd
Organizuje imprezę na MSP [świąteczną] będzie wcześniej, bo wszyscy mamy pełne ręce roboty ^ ^
W sob. niee... i w pt też bo pewnie musicie sprzątać. A jutro kończe o 16 -.-"
Ale i tak będzie w sob. o ... ok.14-16 potem podam szczegóły, bo ostatnio wszyscy zabierają mi laptopa, myślałam, że jak sie wyprowadzi moje rodzeństwo to będzie spokój a tu nic .. ; /
Bo, mój tato na kurniku gra a moja mama na nk w "Milionare Siti" ta wiem...dziwne, dziwne :D Ale u nas wszyscy tak ^^
Ljubaja Lubaja....
słucham Serebra ;D Krawiat szyk szyk ;b
I tioo wszystko < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz