Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

12 września 2011

Banny lecą, podszywy pod moderatorke i screeny ; )

Zacznijmy może od podszywu pod moderatorke. Oczywiście, wiecie gdzie był podszyw pod tą ,,moderatorkę''? Na bloogu naszej starrr_03.
Niektórzy zauważyli że, to nie moderatorka ale i tak chciałam jej nawrzucać... xD 





<<< To ty się zachowujesz jak dziecko! ;p















<<< Przezywam ;o To daj nam Banna na MSP.











<<<< Ajj ja jaj ;p




<<<<< Racjaa ?














<<<< A umiesz ? o.o













Ciekawa rozmowa co niee? Nie chciało mi się robić więcej screen-ów ale mam te
i myślę że, wystarszą :)
Ale kolejna zagadka kto mógł się podszywać pod panią moderator? Wątpie, aby to był znó szymonstar.

Dobrze ale podszywki podszywkami! To już za nami.
Zacznijmy Bannowanie czyli :
,,Królowa coś mówi ma tak być, nawet za byle co!''
Ostatnio poleciło wiele bannów na MovieStarPlanet za napisanie listów
do Modearatorki o Starrr_03 że, jest fajna coś tego typu.
Ale zgodzę się Starrr jest super.
Ah.. ale żeby dawać banny za coś takiego to już szczyt wszystkiegooo!
Raz dla panny Urszuli coś nie pasowało na msp więc, mnie zgłosiła
(nie mam screena bo. to było dawno) Ale pisało tam że, mam
Bann na 7 dni za napisanie :
,,Co u was? U mnie supcio :D''
Nie wiem.. czy dla moderatorki przeszkasza śmiech i zabawa?
Choć, wiele osób które powinno (ale nie ma) mieć banny.

To wszystko!
Do zaboaczenia!

1 komentarz: