Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

20 września 2011

Nagłówek ;D

Jeśli ktoś z was chciałby taki fajnyy nagłówek jak jaa < 333 Musi napisać do mnie na mail na M$P..
Będzie zadarmo... (zlituje siee ;D) Ale co teba podać w mailu :















































Więc, dałam wam numerki aby, byłoo łatwiej ^.^
Ahamm.. i teraz przykład listu :
                                           Chcę Tapete na bloog z :
                                                Napis : np. Drozdosia
                                                 Wielkość czcionki : np.3
                                                  Nr.Czcionki : 48
                                                    Wzorek : 1B
                                                        Tapeta ma być ze mną i .....

Tak ma wyglądać list ; ) Jeśli ktoś chce dodatkowe przechylenie napisu daje mi 1graf. I pisze w liście ,,+Przechylenie'' Ale musice mi dać swój email bo na msp nie mam wam jak wysłać niestety ; /
Dobraa pisać na mail xd Biorę  się do roboty ^.^

2 komentarze: