Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

5 września 2011

Pewna Oloniona ...

Nie dawno dowiedziałam się o jakiejś Olonioni. Jak dobrze usłyszałam to ona kradnie konta, nie fajnie -.-
Nie dośćże, robi fauszywe konkursy to i jeszcze często widać u niej takie opisy :
-,,Kto pierwszy da grafa dostanie prezent''
-,,Kto obejrzy moje wszystkie filmy odstanie upominek''
-,,Kto pierwszy da upominek to obejrze mu filmy i też dam!''
Jak widać too.. ona chyba coś ma nie tak ; //
Podobno też ta ,,Oloniona'' jest w ciąży to już szczyt wszystkiegoo! Ona i ciąża tia jasnee.. to mnie powaliło ; p
Dziwne jest to że, moderatorka nie zauważyła tego nieszczęścia!!
Oloniona <jak widać> kradnie styyle -,- Czy w końcu ją usuną? ? Czy coś wogle zrobią ... ...
Baiii ,**

1 komentarz:

  1. Hej to o czym sie dowiedziałam bardzo mnie zaciekawiło
    wczoraj jak byłam na msp to weszlam na grę UBIERZ SIĘ , i tam właśnie napotkałam tą dziewczynę .
    napisała takie cos:
    Hejka lachy , prosze wybierzcie mnie a za to dam wam upominek oraz coś z listy i vip za darmo .
    nie odpisałam na to nic ponieważ takich ludzi lekceważę od począdku i jak ja wygrałam tą misje ona napisała :
    jaki zal wybralas ta dzifke?
    i ja ja zglosilam po czym przyszla mi wiadomosc ze zlozylam nieprawidlowe zgloszenie .. zdziwiłam sie .. i wyszłam z gry ..
    baii ;*

    OdpowiedzUsuń