Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

13 września 2011

,,Obsmarujmy tosty'' w przernośni ;d

Ah.. dopiero się rozręcam z naszymi postami ale cały czas coś się dzieję więc musze działać i zostawić te wydarzenia na wieku na moim bloooog ;D

<<< Dali membera ;o Ponieważ są mili droga Wiciu :)



<<< To gratuluje..



<<<< Nie używaj słówka żal.. to takie stare ;xx



<<<< xD


<<<< o.o Nie rozumieeeem





<Jak ja mówiłam zemsta wici zemsta słowna o.o


<< Wszyscy są obcy i ty ..


Ta.. myślicie kiedy tam byłam o.0 Jesztem wredna xD
Zmieniam loginy gdy, wchodzę na bloogi na których WIEDZĄ
że, robie screeny ;) Ale spk. robie to dla blooga.






<<<< Jak mówiłam to ta zemsta wici. Zemsta Słowna Uhh.. miałam racje o.0


<<Wszyscy na msp są, obcy nawet ty ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz