Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

15 września 2011

Naszczęście wszystko po, ale ktoś napisał że, przed?

Zobaczyłaś pewnie Lalunieex i jej ostatni post..
To było troszkę HAMSKIE moje też były
dość ostre.. ale Laleczko..
Wiedz że, napisałaś to PRZED WOJNĄ
AnananseQ vs Starrr_03
Moim zdanie lalko nie powinnaś tego
pisać ponieważ tera mam do ciebię
mniejsze zaufanie.. obrażając przyjaciół
Starrr_03 obraziłaś także mnie ; /
Dzięki tobie laleczko zastanowię się nad tobą i przemyślę
twój wybryk!! ;D
Wiedz, że jestem zawiedziona tym postem..
Napisałaś go po wojnie jak sie pogodzili..
chciałaś ich rozwścieczyć i pokazać że,
AQ to ten lepszy od naszej Starrr_04
Tym postem mogę pogorszyć trochę twoje imie
ponieważ, już można powiedzieć że,
,,PRAGNIESZ ROZPOCZĄĆ 2 WOJNE
W KTÓREJ DLA CIEBIE AQ MUSI WYGRAĆ''
to mnie złamało na 500000 miliardów moich organów..

Jej post jest tam "
l
l
l
Pod tym..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz