Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

13 września 2011

Lizus czyli Chwast.

Pewnie pamiętacie gdy, pisałam Bloog z Chawsteczką ale ją usunełam ponieważ, prowadziła tego blooga ze mną aby być sławna pf.. -.- ! A sie dowiedziałam tego po tym gdy na próbe zabrałam jej owner-a a tu widzie taki post  :
,,Drozda nie mam ownera! -.-'' <<<--- po tym opisie chwasta wiedziałam że, coś nie tak ; /

Alee ta dla jej liczy się tylko sława ..
Więęc wiem czemu to taki lizus ... ;/; Tera zauważyłam że, była u AnanasQ na bloogu
i napisała tak :
,,Zabić antyfanów Ulci'' <<<--- Widzicie w tym lizustwo bo ja tak ..
Ta.. ale wyczyściłam ogródek i chwastów braak ;d
Wiesz co chwaściu o.o Powodzenia .. ale już na moją
współ-bloogerke nie wrócisz! Nie myśl see znów o tym że, dostanie ownera..
możę być Bann najwyraźniej ..
Dobra to wszystko -.-
PS: Zawiodłam się .. myślałam że, się coś zmienisz Chwaśćie ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz