Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

11 września 2011

Szpiedzy a może AnanasoMani?

Ostatnio siedziałam sobię na bloogu starrr_03 i chatowałam z innymi osobnikami.
Nagle weszedł ktoś z loginem : Szpieg_Ananasa
Pomyślałam że, pękne ze śmiechu :-D Szpieg? Hehe...
Nie wiem o co chodziło ale powiedział coś takiego :
,,Mam modema ponieważ, zawarłem Witaminy A''
O co chodzi jej/jemu nie zrozumiałam.. gdy powiedziałam mu że, wstawię jego na blooga powiedział coś takiego :
<<<<< Jaka pani? AnanseQ ...


Gdy weszła w rozmowe Czeko. nasz Szpieg od razu wpadł w panike i powiedział  :
<<<<< To też mnie pobiło na kolana ! : p



A chyba potem Anansowy Szpieg zednerwował sięna Czeko bo chyba pomyślał że, nasza Czeko. zdradzi go ,,Królowej'' .. więć Kick-ną z tąd czeko. ;
<<<<< Bo królowa cebie dopadnie o.o



Potem wszyscy sszokowali się tym co powiedział nasz ,,szpieg''  :
<<<<< Ekhem.. w poprzednim poście mówiłam że,
Olonionia jest fanką AnanasQa ten post należy się
do zaliczonych :)

Wtedy zmienił nazwę i Avka :
I znów zaczeła kikckować ..
<<<<< I co jak tam? Królowa dopdała czy nie ..?

Pod koniec naszej Olonioni zabrakło
ponieważ, uciekła .. Ale podejrzane był to
że, od razu gdy Olonioni nie było
zjawił się szymonstar
który miał modem.- jak
Olonionia...
Hm... co będzie dalej dowiemy się później!
Papa ;>

1 komentarz:

  1. szymonstar sobie jajca robi :)
    dostanie po nosie, hehe
    ale notka super!

    OdpowiedzUsuń