Chat

Prosimy przestszegać regulaminu chatu. Za jego obrażenie można dostać Banna na wyznaczone godziny lub na zawsze.Życzymy miłej zabawy!
Get your own Chat Box! Go Large!

18 września 2011

Wredoty tak zwane ,,Czarownice'' jak ja mówię....

Większość z was wie co to słowo wyżej znaczy... jak nie wiecie to ,,Do słownika'' ;) Wiele inteligętnych osób na MovieStarPlanet ma sposoby aby, zdobyć wiele rzeczy nie robiąc nic, okantowują. Ale, często i gęsto zdażają się naprawde taki osoby że, shock.... Ale postram się, zakończyć tą nienawiść, i coś tak mi świta, że możemy pomóc Moderatorce bo Fakt jest nas troche dużo i ciężej jest nas ,,pilnować'' możemy zgłaszać te osoby (choć modertorka też niech działa i niech nie daje banów za nic). A teraz pokażę wam przykład Hamstwa Monisia1989.













Tego już się nie da opisać ... Jej opis aż, mnie zdołował
pisze tam : ,,Jestem najfajniejsza i najpiękniejsza'' już wgl. żałosne ;o
Ale, wierzcie że są, gorsze osoby na MSP. Dam taki przykład z którym, większośc tych z gruby popluarniejszych na msp się spotkało, inaczej mówiąc robią opisy typu ,,To ja prawdziwa AnananaseQ ukradli mi konto''ponad 35% osób tworzy takie ,,cuda''. Ale wiadomo że, takiemu 0lvl-kowi nikt nie uwierzy ; ) Bo ten ktoś ma swój bloog i na nic może napisać info. że ukradziono postać.
A teraz inne Screeny jak przypadkiem zastałam Monisie1989 w moim pokoju.

Ah.. pamiętacie Monisie1989 która, elegancko ukradła mi postać? Ona pobiła wszystkie dziewaczki na MovieStarPlanet... Bravo ;DD
Jestem pewna że, zaraz gdy, nasza kochana Monisia zobaczy ten post to będzie mnie przepraszać ; )
To nie tylko Lizus to 2x lizus ...
Dobrze to wszystko! Dzięki..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz